Czym jest eSky Wallet?
eSky Wallet to portfel elektroniczny, w którym użytkownicy eSky mogą gromadzić środki na swoje podróże. Opłacisz nimi rezerwacje lotów i wybranych noclegów (tych z możliwością bezpośredniej płatności w naszym serwisie) na naszej stronie, a także pakietów Lot+Hotel, w tym ofert dostępnych w ramach zakładek City Break i Wakacje w trakcie rozmowy telefonicznej z naszym konsultantem.
Jak mogę założyć eSky Wallet?
Istnieją dwa sposoby, by otrzymać dostęp do eSky Wallet.
- Pierwszym z nich jest udział w organizowanych przez nas akcjach marketingowych. W ramach nagrody lub przyznanego bonusu, otrzymasz doładowanie swojego portfela. Jeśli już masz Twoje konto, wystarczy, że potwierdzisz doładowanie w przesłanym przez nas e-mailu. Stan środków w swoim portfelu sprawdzisz, logując się do konta. Jeśli jeszcze nie masz konta, wystarczy, że potwierdzisz odbiór doładowania i w kilka chwil założysz Twoje konto. Wszystkie instrukcje znajdziesz w e-mailu.
- Drugim sposobem jest uzyskanie zwrotu za niewykorzystany bilet lotniczy, np. w przypadku odwołania przez linię lotu. W takiej sytuacji możesz otrzymać od nas e-mail z możliwością wyboru formy zwrotu, wśród których znajdzie się doładowanie eSky Wallet. Po potwierdzeniu wyboru portfela elektronicznego uzyskasz dostęp do środków za pomocą Twojego konta (jeśli go nie masz, wyślemy Ci e-mail z możliwością szybkiego i łatwego założenia konta).
Co daje eSky Wallet?
Dzięki eSky Wallet możesz taniej lub nawet za darmo zorganizować swoje podróże. Dzięki temu planowanie wyjazdów staje się jeszcze bardziej elastyczne, bezpieczne i daje większe możliwości wyboru najwygodniejszej opcji. W przypadku wybrania eSky Wallet jako metody zwrotu za odwołany lot, można uzyskać środki zdecydowanie szybciej niż w przypadku zwrotu pieniężnego na konto lub kartę.
Każde z doładowań ma określoną datę ważności, np. 3 miesiące od daty otrzymania w przypadku akcji promocyjnych lub 12 miesięcy w przypadku zwrotu za odwołany lot. Szczegółowe informacje o terminie ważności każdego z doładowań znajdziesz w Twoim koncie.
Jak korzystać z eSky Wallet?
Jeśli chcesz kupić bilet lotniczy lub zarezerwować nocleg, wystarczy, że zalogujesz się do Twojego konta. W formularzu rezerwacyjnym pojawi się opcja płatności za pomocą środków zgromadzonych w eSky Wallet. W przypadku, gdy cena jest niższa niż kwota Twoich środków, pozostałe fundusze pozostają w portfelu i możesz z nich korzystać, organizując kolejne podróże. Jeśli cena jest wyższa niż kwota zgromadzonych środków, wybierz dodatkowy sposób płatności.
Pamiętaj, że rezerwacja noclegów za pomocą eSky Wallet jest dostępna w przypadku wybranych obiektów. Z portfela można skorzystać, jeśli za pobyt można zapłacić w naszym serwisie.
W przypadku, gdy chcesz skorzystać z eSky Wallet, by opłacić wybrany pakiet Lot+Hotel, w tym w postaci oferty City Break lub Wakacje, skontaktuj się z nami telefonicznie. W trakcie rozmowy konsultant poprosi o podanie szczegółów wybranej oferty oraz poprosi o adres e-mail przypisany do Twojego konta, a następnie pomoże wykupić wybrany pakiet. Ze względów bezpieczeństwa, konsultant może także poprosić o dodatkowe dane, które pomogą zweryfikować Twój portfel. Numer telefonu znajdziesz w zakładce eSky Wallet w Twoim koncie.